Wednesday, February 17, 2010

Matikan enjin motor anda dulu, kalau tak........

video

Awas!!...jangan tiru aksi ini. Jangan tinggalkan anak anda di atas motor skuter seorang diri dengan enjin masih hidup. Aksi ini dirakam dari CCTV kat salah satu stesen minyak. Semoga jadi pengajaran kepada semua.

7 comments:

  1. Ya Allah..sedihnya.Apa la nasib anak tu.Cederanya teruk sangat ke.Tak sanggup nak tengok.Boleh dijadikan pengajaran ni.

    ReplyDelete
  2. ya Allah terkejut beruk akak tengok td. Ingatkan kes kecurian motor ke. Bagus utk jadi pengajaran kepada sesiapa yang menjadi penunggang motor dan membawa anak2 kecil. Terimakasih berkongsi maklumat.

    ReplyDelete
  3. satu yang ku nampak...
    sikap orang lain termasukla makcik yang ada kat situ...
    takde langsung sikap prihatin.. depan mata dah nampak budak kecik tu tergolek2..
    apele salahnyea tengok jap....

    yang lelain tu, mmg pengajaran buat aku juga..
    great post tuan tanah, thanks for sharing...

    ReplyDelete
  4. OMG budus tol bapak dia..
    Tp mmg betul, masyarakat Malaysia kurang prihatin, hanya mampu melihat, tapi xmampu menolong!

    ReplyDelete
  5. kecuaian membawa padah..

    aku rasa bapak dak tu x terpikir dak tu akan tarik minyak skuter kot..hmm bhya sungguh..

    alhamdulillah hidup lagi.. nsib baik la kepala dak tu x tersepit bwh skuter..

    ReplyDelete
  6. ya Allah.. kesiannya budak tu. kecuaian yang sepatutnya boleh dielakkan..

    ReplyDelete